Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Κατάληψη; Κατάληψη σε τι;

Αύριο θα διεξαχθεί η συνέλευση στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Να πάμε και να ψηφίσουμε φασιστικά υπέρ της κατάληψης; Ε, όχι! Πολλοί λένε ότι υποβαθμίζεται η αξία του πανεπιστημιακού πτυχίου. Λάθος κύριοι! Η αξία του πτυχίου ενός ΤΕΙ υποβαθμίζεται. Δηλαδή επειδή καταργείται το άσυλο σημαίνει ότι χάνουμε την αξία μας ως Πανεπιστημιακοί; Μάλλον πρέπει να διαβάσουμε όλοι ακόμα μία φορά το νομοσχέδιο που κατατέθηκε. Ακόμα, δε γίνεται να φιμώνουν την αντίπερα όχθη δηλαδή το μέρος το φοιτητών που είναι κατά της κατάληψης. Το Πανεπιστημιακό πτυχίο δε θα χάσει ποτέ την αξία του και το ξέρουμε όλοι πολύ καλά. Γιατί αντιτίθενται οι φοιτητικές παρατάξεις; Για δύο λόγους. Γιατί πολύ απλά καταργείται το άσυλο που τους έδινε το δικαίωμα να κάνουν κόλαση το Πανεπιστήμιο και γιατί περιορίζεται σημαντικά ο ρόλος τους και δε θα μπορούν πλέον να έχουν το πάνω χέρι στο Πανεπιστήμιο. Καλώ λοιπόν, όλους εσάς, τους συμφοιτητές μου, να καταψηφίσετε το πλαίσιο της κατάληψης του Πανεπιστημίου, δηλώνοντας υπεύθυνα από σήμερα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ καθώς και ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ φοιτητής υπέρ της κατάργησης των παρατάξεων.

Θανάσης Χριστοδουλάκης

Φοιτητής Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης

2 σχόλια:

  1. Ουδετερος ή προβατο που παει στη σφαγη? Εχεις ιδεα τι προκειτε να συμβει εαν περασει το νομοσχεδιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θανάσης Χριστοδουλάκης8 Σεπτεμβρίου 2011 στις 2:15 π.μ.

    Φίλε μου, διάβασε τα προηγούμενά μου άρθρα και θα καταλάβεις αν έχω ιδέα ή όχι... Εσύ έχεις καταλάβει πως με κλειστό το πανεπιστήμιο δεν καταφέρνει κανείς και τίποτα; Μόνο διαμαρτηρίες χρειαζονται από όσους δεν ασπάζονται τις παραγράφους του νομοσχεδίου. Εγώ λοιπόν πιστεύω ότι κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μου στερεί τη μόρφωση. Και όσον αφορά το άσυλο, είχες και στο σχολείο σου άσυλο;
    Υ.Γ.: Δε σου τη λέω αλλά κάποια πράγματα λέγονται ωμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή